LivingNatural

Gorące Tematy
Melisa lekarska, naturalny lek na uspokojenie -- "Melisa lekarska jest wspaniałym, naturalnym lekiem na skołatane nerwy oraz podnoszącym ..."
Zdrowotne właściwości pokrzywy -- "Jak byłam mała pamiętam to do dziś to mój tata mył mi głowę szarym mydłem i spłukiwał ..."
Aronia – właściwości, leczenie nadciśnienia -- "Aronia jaki wspaniały i pyszny owoc. Aronia wygląda też pięknie w naszych ogródkach jako ..."
Lukrecja na zdrowie i dla przyjemności! -- "Lukrecja, jest to roślina, która występuje głównie w południowej Europie   i Azji. ..."
Bóle głowy w ciąży? Sprawdź jak je ujażmić -- "Wiele kobiet obawia się pierwszej ciąży i nie ma w tym nic dziwnego. Jest to niesamowite ..."
Biegunka sprawdź nasze domowe sposoby -- "Istnieje cały szereg chorób i schorzeń, na które cierpi praktycznie każdy człowiek. Jedną ..."
Ekologiczne zabawki -- "Dzieciństwo to najpiękniejszy okres w życiu każdego człowieka. To czas długich, ..."
Rukola – uprawa i zastosowanie w kuchni -- "Jeśli planujemy uprawę rukoli na grządkach w warzywniku to już teraz powinniśmy ..."
Ekosprzątanie – ekologiczne sprzątanie domu -- "Pomysł na ekologiczne sprzątanie domu podsunęła mi moja koleżka, u której w domu ..."
BIKA - jadalna soda oczyszczona, do czego może ... -- "BIKA to jadalna soda oczyszczona. Stosowana jest głównie jako jeden ze składników proszku ..."

Brzuch jest częścią ciała, która w bardzo dużym stopniu wpływa na nasz wygląd i postawę. Można zaobserwować, że osoby, które mają większą ilość tkanki tłuszczowej na brzuchu i w jego okolicach, przyjmują postawę osoby zamkniętej, wycofanej. Splatając ręce na klatce piersiowej, garbiąc się, chcą ukryć swój mały "nadmiar".

 

Osoby dbające o swój brzuch, wykonujące ćwiczenia wzmacniające, chętniej go eksponują, nosząc bardziej obcisłe ubrania czy przez wyprostowaną postawę.

 

Wzmacnianie mięśni brzucha + dieta

Wyrzeźbione mięśnie brzucha, wyglądają ładnie, ale tylko wtedy, gdy nie są pokryte warstwą tkanki tłuszczowej. Warto dlatego pamiętać, że same ćwiczenia wzmacniające nie wystarczą. Potrzebna też jest odpowiednia dieta, która pozwoli na usunięcie tkanki tłuszczowej.

 

A oto kilka porad!

- Przed wykonywaniem ćwiczeń wzmacniających, trzeba pamiętać o dobrej rozgrzewce, czyli ćwiczeniach rozciągających.

- Pamiętajcie o głębokim oddychaniu w czasie ćwiczeń.

 

Rodzaje ćwiczeń:

1. Kładziemy się na twardym podłożu, na plechach, uginamy nogi w kolanach, ręce splatamy za głową tak, aby były równolegle do podłogi. Unosimy głowę, potem barki i kładziemy ciało na podłodze. Powtarzamy to ćwiczenie w seriach. Początkowo mogą to być 3 serie po 15 powtórzeń, a potem stopniowo zwiększać ilość. Ważne jest, aby dłońmi na siłę nie ciągnąć karku do góry.

2. Kładziemy się na skośnej ławce, oczywiście głową do góry. Łapiemy się dłońmi punktu oparcia ławki, za głową. Podnosimy nogi, zginając je w kolanach i przyciągając do klatki piersiowej. Prostujemy i znowu powtarzamy to samo. Tu również można wykonać 3 serie po 15 razy w fazie początkowej, potem ilość powtórzeń zwiększać.

3.Kładziemy się na twardym podłożu na plechach, z nogami wyprostowanymi, tak, aby mieć za głową punkt oparcia, który będzie stabilny i który będzie można chwycić dłońmi. W tej pozycji, zaczynamy podciągać kolana do klatki piersiowej, uginając je i opuszczając do ziemi. Powtarzamy z liczbie podobnej do powyższych ćwiczeń.

4. Kładziemy się na ziemi, na plecach. Splatamy ręce za głową tak, aby były one równolegle do ziemi. Uginamy nogi w kolanach, aby łydka z udem tworzyła kąt prosty i tak samo udo z podłożem. Podnosimy głowę i barki, ale łokieć ręki skierowujemy w stronę przeciwnego kolana, wykonując małe skręty. Takie ćwiczenie można wykonać po 2 serie na jedno kolano po 12 powtórzeń.

5. Stajemy w lekkim rozkroku, najlepiej na szerokość bioder. Bierzemy w jedną dłoń sztangielkę, a drugą kładziemy na biodrze. Wykonujemy skłon w kierunku wolnej ręki, napinając mięśnie brzucha. Ważne jest, aby sztangielka była odpowiednio dobrana i nie była zbyt ciężka.

 

Komentarze   

 
0 #3 Kasia 2013-08-06 13:44
Mi ciężko znaleźć motywację do takich rzeczy. Pojeździć na rowerze mogę, ale reszty to mi się tak nie chce...
Cytować
 
 
0 #2 Agnieszka 2013-04-10 11:53
Mi się udało dotrzeć do 32 dnia. Nie skończyłam, ale widziałam efekty już po tych dniach.
Cytować
 
 
0 #1 Mateusz 2013-04-06 20:45
Ja polecam także 6 weidera. Co prawda, bardzo trudne są te ćwiczenia i wymagają dużo wysiłku, ale efekt jest bardzo dobry.
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Wokół domu

16.09.2014

Domowe i naturalne sposoby na

Ci z nas, którzy posiadają własne domy jednorodzinne wiedzą bardzo dobrze, że utrzymanie tam porządku i ładu jest dużo trudniejsze i wymaga większych

23.04.2014

„Eko” sprzęt kuchenny

Codziennie zużywamy ogromne ilości energii i wody w swoich domach. Najwięcej dzieje się w kuchni. To w niej przyrządzamy posiłki, zmywamy, a przy tym

23.04.2014

Ekologiczne pranie

Czy kiedykolwiek myślał ktoś o zrobieniu własnego środka do prania? Czy w ogóle jest to możliwe? Tak! Rocznie wydajemy mnóstwo pieniędzy na

Ostatnie Komentarze

Najnowsze artykuły

OGÓRECZNIK

Smakowite listki ogórecznika zbierane są wczesnym ...

Masz kurze łapki pod oczami? ...

Jeden z amerykańskich ekspertów z dziedziny ...

Pigwówka, czyli nalewka z ...

Wielu ludzi docenia smaki owocowych nalewek, ...

Kilka sprawdzonych sposobów ...

Jesień i trochę później zima to ta część roku ...

  • Prev
  • Artykuły sponsorowane
Scroll to top
ZAMKNIJ OKNO   X

Zapisz się do naszego newslettera!


Polecamy nasz newsletter, w którym co tydzień na Twoją skrzynkę trafi świeża dawka wiadomości z portalu LivingNatural.pl.

Nasz Newsletter przysyłamy raz w tygodniu, a w nim najciekawsze informacje o zdrowym stylu życia, medycynie naturalnej, naturalnych kosmetykach i regionalnych wydarzeniach. Zapisz się już teraz!

Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Regulamin